Gambar Isteri-Isteri Salih Yaacob

Gambar Adik Beradik Neelofa Yang Cun Melecun

Gambar Taman Tema Legoland Malaysia Di Nusajaya, Johor

Syarat Permohonan Rebate RM200 Telefon Pintar 3G (Smartphone)

Syarat Dan Permohonan Geran RM1,000 Untuk Usahawan Online

Gambar 3 Lamborghini Kemalangan & Terbakar Di Lebuhraya PLUS

Borang BR1M

Gambar Bakal Isteri Keempat (No 4) Salih Yaacob, Emi

by Ezany-Kun in Gambar,Hiburan

emi salih yaacob

update: Gambar Majlis Pernikahan Salih Yaakob Dan Emi

“Abang comel, saya paling suka hidung dia yang mancung kerana itu juga antara kriteria lelaki idaman saya,” kata bakal isteri keempat pelakon, pengacara dan penyampai radio Sinar FM, Salih Yaacob yang hanya mahu dikenali sebagai Emi, 24.

“Rupa paras perkara kedua bagi saya, lebih penting sifat dalaman yang ada pada diri bakal suami dan saya nampak ciri-ciri itu ada pada abang, malah dia banyak mengajar dan membentuk saya menjadi insan baik dalam mendepani perjalanan hidup.”

Link: Gambar Isteri-Isteri Salih Yaacob

Emi yang berasal dari Johor djiangka akan berkahwin dengan Salih Yaacob, 50, selepas Hari Raya Aidilfitri pada tahun ini. Tahniah diucapkan kepada Salih Yaacob.

Related posts:

  1. Gambar Natalia Mustafa Kamal, Bakal Isteri Zed Zaidi?
  2. Maizawati Bekas Isteri Akhil Hayy Kemalangan | Gambar
  3. Bakal Suami Tengku Zawyah, Datuk Joseph King | Gambar
  4. Gambar Muhammad Raqqim Fyzal, Isteri Arwah Faizal Yusof Lahir Anak Lelaki
  5. Farah AF2 Akan Berkahwin Hujung Tahun 2011 | Gambar

{ 17 comments… read them below or add one }

mohd nasir May 31, 2011 at 3:03 PM

taniah kepada pelakon pelawak kita salleh yaakob.. kerana mendapat yang ke empat …

Reply

samsiah saat June 1, 2011 at 9:47 PM

kaka emi ialah farha kan menajar kat skmp kan
dia menajar bahasa arab dan agama islam

Reply

Seha October 30, 2011 at 7:39 PM

Tanniah…..jagalah isteri2 anda….

Reply

mohd hasyim February 25, 2012 at 9:05 PM

tahniah abg salleh, somoga berbahagia, jaga elok2 tau

Reply

syahindah afiqah March 14, 2012 at 6:54 PM

tahniah kepada Salih Yaakob.harapkan bekekalan hingga cucu dan cicik.

Reply

Miss MatOtO June 15, 2012 at 10:13 PM

4 honey is sooo sweet…i like

Reply

mr j July 2, 2012 at 3:44 PM

cayalah abg saleh

Reply

tengku puteri fara isabella (bella) December 3, 2012 at 11:02 PM

cantik juga nye

Reply

jessica March 20, 2013 at 2:01 AM

Buatapa jadi isteri kalau begini..kamu muda lagi..banyak lagi lelaki luar sana.kena rasuk ke…manusia apa kamu org.

Reply

Ukap July 8, 2013 at 3:42 PM

Eh Abang Salleh..hebat betul awak ni ye…ada ilmu guna-guna ke…????mustahil awak dapat bini ramai-ramai…gitu….

Reply

Chubby Cheeks September 26, 2013 at 9:01 PM

Buat apa lah nk kahwin dgn suami org yg dah ada 3 isteri! Kurang ke lelaki bujang di Malaya ni?! Huh

Reply

datul zatul June 18, 2014 at 2:03 AM

bukan kurANG…tapi lelaki bujang ni ramai yg just suka main2… tak seriuz dalam cinta…kalau lelaki berumur diorg dah fikir…kalau kawan nanti lama2 jadi dosa…kalau nak kawan lama2 baik kawin…dapat pahala…. lelaki bujang ni tak fikir masa depan….tahu nak enjoy je…nak seronok… pastu berlumba2 tebuk anak dara orang…sape yg banyak tebuk anak orang itu lah hero malaya…so baik pilih yg dah memang sudi ajak kawin…

Reply

lulu October 16, 2013 at 10:42 AM

dah jodoh dia….nak buat mcm mna….

Reply

zam November 17, 2013 at 10:05 PM

Wahai..wanita2 asia yg berugama islam..tolong lah jgn nk kritik isu poligami..apakah anda x berpegang pada islam..renungkan sejarah sebelum kedatangan islam..di mana letaknye wanita di mata masyarakat..mereka diekplotasikan saja..anak perempuan dibunuh, wanita2 di jadikan hamba seks pada zaman jahilliyah..bila kedatangan islam,,barulah wanita2 dibela..x lagi diekplotasikan.. Persoalan disini…mengapa wanita2 melayu anti sangat dengan poligami.. Sedangkan abg salleh yaakcob boleh bersikap adil dan mampu..

Reply

Robby Wednesday December 2, 2013 at 10:46 PM

Ini hanya untok wanita beragama Islam saja yg berpegang pada ajaran Allah SWT dan di turunkan pada Nabi junjungan kita Muhammad SAW supaya umat Islam menurut perintah agar ia nya menjadi suatu contoh yg baik pada semua wanita islam.ingat saya ulangi wanita Islam. Wanita yg bukan Islam akan di campakan di dalam api neraka kerena ia seperti Saitan selalu bersikap cemburu pada manusia.

Reply

ZAMRI MANAH August 20, 2014 at 4:27 PM

KEMAH,KEMING,KEMUT BRO

Reply

raja melayu December 11, 2014 at 12:24 PM

ala si salih tu manderem atau guna ilmu penunduk wanita la tu

Reply

Leave a Comment