Gambar Isteri-Isteri Salih Yaacob

Gambar Adik Beradik Neelofa Yang Cun Melecun

Gambar Taman Tema Legoland Malaysia Di Nusajaya, Johor

Syarat Permohonan Rebate RM200 Telefon Pintar 3G (Smartphone)

Syarat Dan Permohonan Geran RM1,000 Untuk Usahawan Online

Gambar 3 Lamborghini Kemalangan & Terbakar Di Lebuhraya PLUS

Borang BR1M

Gambar Dirang (Nurul Nadirah Abdullah), Kanak-Kanak Yang Ditemui Mati Rentung DiBakar

by Ezany-Kun in Berita,Gambar

Update: Punca Dirang DiBakar Dan DiBunuh Dengan Kejam

Polis telah mengesahkan penemuan serpihan rangka manusia yang rentung di Ladang Kelapa Sawit Nusa Damai, Masai, 8 Mac lalu, adalah milik Nurul Nadirah Abdullah atau panggilan manjanya, Dirang, yang telah hilang sejak 1 Mac lalu. Dirang yang baru berusia 5 tahun hilang ketika pergi membeli mi segera di kedai runcit berhampiran rumahnya di Bandar Seri Alam, Pasir Gudang.

Ketika kejadian jam 10.30 pagi Khamis lalu, ibu kanak-kanak terbabit Roselyn Alan, 25, berkata Dirang baru bangun tidur dan mengadu lapar serta mahukan mi segera. Dia memberikan anaknya itu RM4 bersama nota bertulis ‘mi segera dua bungkus dan telur RM2’ sebelum memintanya ke kedai runcit berhampiran dan terus melayari Facebook menyebabkan leka dan tidak teringatkannya langsung. Bagaimanapun, wanita itu tersentak apabila suami, Lima Medeng, 25, bertanya di mana Dirang selepas menjenguk ke bawah dan gagal menemui anak kedua mereka.

tempat adik Dirang dibakar

Ketua Polis Daerah Seri Alam, Superitendan Roslan Zainuddin berkata, pengesahan itu dibuat selepas pihaknya menerima hasil keputusan ujian DNA ke atas serpihan rangka manusia yang ditemui dan sampel ibu Dirang, Roselyn Alan, 25, hari ini.

“Berdasarkan pemeriksaan dijalankan di tempat kejadian, kami menemui serpihan tulang dan berjaya mendapatkan sampel DNA yang kemudiannya dihantar ke makmal dan sepadan dengan DNA ibunya,” katanya kepada pemberita di sini hari ini,” katanya lagi.

Related posts:

  1. Kanak-Kanak Mati DiKerat Berusia 20 Bulan Di Ampang
  2. Kanak-Kanak 4 Tahun, Syahir Saifullah Jefri Hilang Jari Hantu Main Mercun Bola Di Kelantan
  3. Kanak-Kanak Lelaki, Danial Hanif Tersepit Jari Di Tombol Pintu Bilik
  4. Gambar Yuna Ketika Kanak-Kanak
  5. Gambar Stephanie Foray, Mayat Wanita Perancis DiTemui Di Gua Kampung Tekek Pulau Tioman

{ 3 comments… read them below or add one }

kasha March 13, 2012 at 12:12 AM

manusia skrg lg teruk dpd binatang..xde akal ke apa..bodoh nk mmpus..kesian bdk nie..tak tau ape2 tibe2 kena..jahanam la slruh keturunan kau (sapa yg buat nie)..

Reply

mei March 15, 2012 at 9:58 AM

Sy ucapkan Takziah pd keluarga Adik Dirang,Sy harap keluarga Adik dirang banyak2 bersabar,ini adalah dugaan dr Allah s.w.t kepada umat Nya.Sy harap pihak polis dapat selesaikan Kes ini secepat mungkin,agar Binatang Yg melakukannya tidak terlepas dr hukuman.Amin…..

Reply

unicorn3333 March 16, 2012 at 1:11 PM

apsal ko x g kdai tu sndri?anak ko tu baru 5 thn la..yg ko dok berfesbuk saja tu apsal….?engko nangis pun dah x guna la…engko sndri yg lalai..tuhan nak bg pngajaran tu ngan ko…jan asyik nk bfesbuk je.anak lapar ko x bg mkn.aku bkn x smpati….tp aku geram ngn skp ko tu..harap ko dpt pngajrn dr semua ni..bgtu juga ibu2 d luar sna…dahulukn la anak2 korang..fesbuk tu bla2 pun boleh..anak tu anugerah tuhan dan harus la dijaga dgn baik…..

PEACE…..:O

Reply

Leave a Comment