Gambar Isteri-Isteri Salih Yaacob

Gambar Adik Beradik Neelofa Yang Cun Melecun

Gambar Taman Tema Legoland Malaysia Di Nusajaya, Johor

Syarat Permohonan Rebate RM200 Telefon Pintar 3G (Smartphone)

Syarat Dan Permohonan Geran RM1,000 Untuk Usahawan Online

Gambar 3 Lamborghini Kemalangan & Terbakar Di Lebuhraya PLUS

Borang BR1M

Gambar Neelofa Ketika Kecil

by Ezany-Kun in Gambar,Hiburan

Gambar di atas merupakan Neelofa ketika masih kecil, mungkin masih bersekolah rendah ketika itu. Tapi tak pasti pula siapa yang dia dukung tu, mungkin adiknya. Gambar di bawah pula merupakan gambar Neelofa ketika sudah dewasa dan sungguh terselah kecantikkannya.

Link: Gambar Neelofa Bertudung

Related posts:

  1. Neelofa Bertudung Labuh | Gambar
  2. Irma Hasmie Bertudung @ Hijab | Gambar
  3. Gambar Nasha Aziz Ketika Sekolah Menengah
  4. Al-Quran Paling Kecil | Gambar
  5. Gambar Penampakan Buaya Ketika Banjir Kilat Di Kajang 2 Disember 2011

{ 17 comments… read them below or add one }

nur najwa wawa September 29, 2012 at 12:44 PM

neelofa comel semasa kecil

Reply

nina October 21, 2012 at 2:17 PM

neelofA, come sgt semasa kcil apata gi.. yg dya gendong tu come sgt mcam ank qu.. ar,

Reply

si misteri October 26, 2012 at 9:32 PM

kalo cantik,,nmpak aurat,,masok neraka wat ape??dose kan..tutup aurat lagi cantik tok mu!

Reply

umi zulaika zulaika October 31, 2012 at 8:44 AM

gambar neelofa ketika kecil comel

Reply

Hebat November 5, 2012 at 9:56 PM

Aku tengok Lofa kat dalam Hantu Kapcai yang bertudung ayu lagi cantik dpd Lofa kat dalam Azura (opening) yg kalau boleh nak tayang sampai panties.

Reply

yaya January 21, 2013 at 8:30 PM

time kecik pn da cantikkk..i like yoo

Reply

NURALYA IMAN February 11, 2013 at 5:23 PM

COMEL JUGA

Reply

tobeng March 2, 2013 at 7:18 PM

klau cntik pon x pakai tdung wat ape,,mlu je,bdak kcik pon tau nak pakai tdung

Reply

orang kita March 10, 2013 at 1:54 AM

tobeng semu tu bukan hak kita nak marah kat orang yang paling pentingkan kita jaga diri sendiri.
mungkin x dapat hidayat kot,…kita bersyukurlah kerana tuhan dah bagi cukup sempurna..pernafasan , anggota badan dan etc.kalu tuhan tarik nywa,..sekejap jer , kita dah x der kat dunia,..
apa paling penting adalah sifat sabar,…
klu leh elak dari hati,..sebb kita x der hak,..hanya keluarga dia jerkan ,..

Reply

lain kira March 10, 2013 at 1:55 AM

tobeng semu tu bukan hak kita nak marah kat orang yang paling pentingkan kita jaga diri sendiri.
mungkin x dapat hidayat kot,…x pe kerana tuhan dah bagi cukup sempurna..pernafasan , anggota badan dan etc.kalu tuhan tarik nywa,..sekejap jer , kita dah x der kat dunia,..
apa paling penting adalah sifat sabar,…
klu leh elak dari hati,..sebb kita x der hak,..hanya keluarga dia jerkan ,..

Reply

dayana March 16, 2013 at 8:18 PM

comel la neelofa semasa kecil dan dewasa

Reply

cat July 8, 2015 at 2:48 PM

betul betul betul.. bertuah dia Allah anugerah yang baik baik.. Mesti dia sangat bersyukur :)

Reply

nigina March 25, 2013 at 12:35 AM

perrrrrrrrgh… cantiknye…

Reply

Aboylembayong April 11, 2013 at 1:44 PM

Hai cute nye la awak kn..untung la….
Cute nyee

Reply

zam November 17, 2013 at 10:26 PM

Yela..tapi kita sebagai umat islam..yang melafazkan kalimah allah..wajib untuk. Patuh segala seruan allah.. Tidak ada alasan mengapa kita sebagai umat islam untuk ingkar suruhan allah..malah kita kena malu dgn sikap kita sendiri kerana allah x turunkan bala bila hambanyer ingkar dgn suruhan nyer..jd mengapalah kita sebagai umat islam nak hidup cara bukan sebagai org islam.. Kita perlu perkasakan martabat islam,,mengapa wanita2 islam x pakai tudung…lupa kah..dlm azab neraka nt dijanjikan wanita2 yg x menjaga auratnya akan ditarik rambutnye..sehingga tercabut..

Reply

cat July 8, 2015 at 2:46 PM

Hmm. Kat mana kata Allah yang wanita Islam kena pakai tudung? Cuba cari dan beri saya ayatnya dan dari mana surahnya. Tak ada. Dalam Quran cuma menyebut dengan khusus melitupi/melindungi payudara. Selebihnya, perlu ber”hijab” iaitu tutup supaya terhormat. Terjemahan menutup tiada langsung kaitnya dengan tutup rambut. Tutup itu tutup supaya nampak terhormat. Di Arab, dengan cuaca panas terik dan cara hidup, pakaian yang sesuai ialah berjubah. Bukan perempuan saja tetapi lelaki juga, jadi itu lah hijabnya. Di Malaysia, kalau pakai baju kurung atau baju kebarung pun sudah nampak terhormat dan tertutup, jadi sudah berhijab.

Pada zaman ini, berhijab sudah diterjemahkan bertutup satu badan kecuali muka dan tapak tangan (tapak saja ya). Terjemahan perkataan ini berlainan dari yang original dari Quran. Harap maklum.

Pergilah tanya ustaz yang belajar lebih jauh dari yang di sini belajar di pondok tak keluar mana.

Reply

Aasif Irfan April 15, 2016 at 2:47 AM

Assalamualaikum sekiranya Muslim, atau Salam Sjahtera sekiranya bukan, confuse tgk nama ‘Cat’, Alahai Cat, mana belajar ni? Suka2 je terjemahkan nas alquran ikut selera sndiri. Dah ko cuma terjemahkan jer, itu jer lah yg ko paham, jgn jd mcm orang nasrani suka2 je ubah kitab injil, mana yg x berkenan buang / ubah. Kalau x tau belajar dgn guru yg murshid, bukannya baca terjemahan alquran & tafsir ikut pemahaman / logik akal semata2, jgn la semata2 nak popular / jd keyboard warrior, ko nak tolak tepi pasal hukum agama. Ko x nak pakai tudung, itu ko punya suka, tp jgn nk keluarkan fatwa karut yg sesat & menyesatkan. Mungkin ko ada macam nak betul dah sikit, tp x tepat, dalam quran mmg takde ayat suruh pakai tudung, tp ada ayat berkenaan perintah menutup aurat. Dan ada hadith nabi yang menerangkan had aurat lelaki dan perempuan. Sila belajar betul2 dulu ilmu agama baru boleh nak bercakap pasal agama, jgn sebab kedangkalan kita, orang lain pun ikut sama jadi bodoh & sesat. Bukan marah ni, NASIHAT. WALLAHU A’ALAM BISSHOWAAB

Reply

Leave a Comment