Gambar Isteri-Isteri Salih Yaacob

Gambar Adik Beradik Neelofa Yang Cun Melecun

Gambar Taman Tema Legoland Malaysia Di Nusajaya, Johor

Syarat Permohonan Rebate RM200 Telefon Pintar 3G (Smartphone)

Syarat Dan Permohonan Geran RM1,000 Untuk Usahawan Online

Gambar 3 Lamborghini Kemalangan & Terbakar Di Lebuhraya PLUS

Borang BR1M

Harga Minyak Petrol RON97 Naik 10 Sen Mulai 1/2/2011

by Ezany-Kun in Berita

Harga Minyak Petrol RON97 naik lagi 10 sen berkuatkuasa pada 1/2/2011 walaupun baru saja naik pada 5/1/2011 yang lalu. Ini menjadikan harga terkini minyak petrol RON97 ialah RM2.50 seliter. Walaubagaimanapun harga minyak petrol RON95 masih kekal dengan harga asal.

p/s: tips jimat minyak kereta

Related posts:

  1. Harga Minyak Petrol RON97 Naik 10 Sen Mulai 5/1/2011
  2. Tips Jimat Minyak Kereta
  3. Bajet 2011 | Harga Rokok Naik | Malaysia Bakal Mengikut Jejak Jepun
  4. Bajet 2011 | Cukai Perkhidmatan Naik
  5. Bajet 2011 | Dasar ELV | Tiada Lagi Kenderaan Lama Di Jalan Raya

{ 8 comments… read them below or add one }

zik February 1, 2011 at 10:49 PM

naik2 … semua nak naik jer…

Reply

Ezany-Kun February 3, 2011 at 3:49 PM

perut naik gak ker.. :p

Reply

Kujie February 2, 2011 at 7:43 PM

ada 2 kereta – 1 guna ron 95 dan satu lagi ron 97
bukan taka nak guna dua2 tu dgn ron 95
dah cuba – tapi yg satu tu tak serasi dgn ron 95
sbb engine tak sesuai kot..engine dari jepun , 2.0
tahan je lah..nak buat mcm mana, kt depan rumah tu bukan ada telaga minyak

Reply

Ezany-Kun February 3, 2011 at 3:51 PM

nak buat camne kalo dah tak serasi.. kalo nak jimat sket kena layan kete ron95 lebih la.. :D

Reply

Azuan February 3, 2011 at 2:24 PM

Emm, naik lagi.. skrg ni motor aku kalu isi minyak penuh lebih kurang dalam rm8.

Reply

Ezany-Kun February 3, 2011 at 3:52 PM

woah.. byk gak tu.. guna ron97 la ek..

Reply

Azuan February 3, 2011 at 4:24 PM

A’ah bro.. mmg banyak.. masa dulu2, seingat aku kalau isi penuh dlm rm5 jer.. A’ah bro..

Reply

slimdiet2 February 9, 2011 at 8:59 AM

nasib baik aku guna RON 95 je. harap-harap minyak tak naik sampai RM2.80 cam dulu dah la. azab betul masa tu

Reply

Leave a Comment