Gambar Isteri-Isteri Salih Yaacob

Gambar Adik Beradik Neelofa Yang Cun Melecun

Gambar Taman Tema Legoland Malaysia Di Nusajaya, Johor

Syarat Permohonan Rebate RM200 Telefon Pintar 3G (Smartphone)

Syarat Dan Permohonan Geran RM1,000 Untuk Usahawan Online

Gambar 3 Lamborghini Kemalangan & Terbakar Di Lebuhraya PLUS

Borang BR1M

Majlis Perkahwinan Nur Nadia SM Nasimuddin | Video

by Ezany-Kun in Video,Video Klip,Youtube

Video perkahwinan Nur Nadia SM Nasimuddin:
30 Jun 2010 – Bersiram
1 Julai 2010 – Akad Nikah
3 Julai 2010 – Majlis Berinai
10 Julai 2010 – Jamuan Perkahwinan

Dihasilkan oleh manggis.tv

Related posts:

  1. OST Magika – Mana Nak Lari, Baik Kau Pulang Segera, Naga Tasik Chini
  2. Rakyat Malaysia Cuti Umum Pada 16 September Sempena Hari Malaysia
  3. Tonton TV Indonesia Secara Online | RCTI SCTV TRANSTV METROTV GLOBALTV TVONE
  4. Sinopsis Jangan Bunuh Matahariku | TV2
  5. Sinopsis Filem Magika Arahan Edry Kru

{ 19 comments… read them below or add one }

Fitrihadi.com September 25, 2010 at 12:37 AM

memang perfect!

Reply

Ezany-Kun September 28, 2010 at 8:53 AM

hebat kan.. hehe..

Reply

cikmin September 25, 2010 at 9:48 AM

fuh!!! tak terkata…teruja giler tengok wedding ceremony dia..

Reply

Ezany-Kun September 28, 2010 at 9:00 AM

ala2 fairy tale gitu.. :D

Reply

acapz September 26, 2010 at 2:21 PM

tngok org kawin dah mula la dok mntgal nk kawin gk ni bro.haha :P

Reply

Ezany-Kun September 28, 2010 at 9:03 AM

haha.. kasi abes blajar dulu..

Reply

suri September 26, 2010 at 4:43 PM

siapa dia ni suri tak kenal huhu.. tahniah smoga kekl abadi cpt dpt zuriat nnti :)

teringi nak mkn nasi myk pulak heee

Reply

Ezany-Kun September 28, 2010 at 9:20 AM

anak perempuan tokey naza.. hehe..

Reply

suri December 21, 2010 at 4:01 PM

ho patutlah.. no hal dalm soal budget hee…
untung2..

Reply

norul October 2, 2010 at 1:10 PM

eh lps nikah tepuk tgn ke.bkn trus bc doa ke?
jrg nmpk org akad nikah cmtu.moden kot.
perkhwnan cm faire tale lor.. :)

Reply

Ezany-Kun October 2, 2010 at 1:32 PM

aah.. patutnya doa la dulu kan sebab dah selamat di ijab kabul..

Reply

tulip December 17, 2011 at 11:00 AM

wowww hebattt…tp x pnh dibuat org tepuk tgn pas slamat akad nikahhh…

Reply

tiramitsu December 29, 2011 at 10:00 AM

herm..disebbkan dh tlmpau hebat dan moden smpai dh xtau nk bezakan kna bc doa dlu ke x..dh mcm smbut bzday party…

Reply

jawa January 3, 2012 at 11:15 AM

knapa adek badek laen hensem,nadia x cantik .

Reply

ween February 4, 2012 at 9:56 PM

apa motif kawin membazir sampai mcm tu ,siap hulubalang bagai..baik sedekah kt org yg lbh memerlukan..

Reply

Bouncer January 5, 2013 at 2:11 AM

So typical. Apa guna dia usaha sampai jadi kaya apa semua, lepas itu semua harta kena sedekah. Suka hati dia lah nak sedekah ke tak nak. Duit dia kan.

Reply

fisag March 30, 2013 at 3:05 PM

selepas akad nikah, ada ke tepuk tangan, astaghfirullah

Reply

eyla August 25, 2013 at 12:45 PM

apa nk jd dunia sekarang…..dh kembali ke zaman firaun ka……subhanallah….

Reply

qaseh November 18, 2014 at 11:32 AM

ini majlis perkahwinan anak perempuan kumpulan Naza dgn anak lelaki tuan punya Holiday Villa.Sama-sama anak orang kaya.Maka tak hairan la majlis nampak tersangat mewah

Reply

Leave a Comment