Gambar Isteri-Isteri Salih Yaacob

Gambar Adik Beradik Neelofa Yang Cun Melecun

Gambar Taman Tema Legoland Malaysia Di Nusajaya, Johor

Syarat Permohonan Rebate RM200 Telefon Pintar 3G (Smartphone)

Syarat Dan Permohonan Geran RM1,000 Untuk Usahawan Online

Gambar 3 Lamborghini Kemalangan & Terbakar Di Lebuhraya PLUS

Borang BR1M

Neelofa Bertudung Labuh | Gambar

by Ezany-Kun in Gambar,Hiburan

neelofa bertudung

sumber: http://mforum2.cari.com.my/viewthread.php?tid=528616

Related posts:

  1. Fouziah Gous Bertudung | Gambar
  2. Top 5 Twitter Artis Malaysia 2010
  3. Majlis Perkahwinan SM Nasaruddin Dan Marion Caunter | Gambar
  4. Hafiz AF7 Kemalangan Kereta Langgar Pokok | Gambar
  5. Proton Exora Terbakar Di Gelang Patah | Gambar Dan Video

{ 58 comments… read them below or add one }

meida December 29, 2011 at 2:07 PM

biasa2 jer….artis2 m’sia ni ra,ai yg b4 jdi artis pakai tudung….bila dh jdi artis…..tudung semua boleh masuk muzium…..

Reply

adess February 21, 2012 at 4:24 PM

tul2…

Reply

hawa December 26, 2012 at 4:05 PM

hm whatever .. masa bersekolah bertudung paksaan and bila dah dewasa let them find their own identity … apa salah ke tu .. alahai too fanatic lah

Reply

sPUNKey March 14, 2013 at 3:25 PM

pakai tudung sebab kene paksa,bukan sebab takut dgn seksaan Allah,lepas tu lawan ape al-quran suruh..ya allah selamatkan kaum2 hawa mu

Reply

salina December 30, 2013 at 6:35 PM

apa yg nk kena selamat?? Tak pakai kain atas kepala apa yang jahat nyer?? cetek pandangan awak seperti ceteknya org Islam menterjemah Quran. Budaya Arab dicampur aduk dari dulu maka yg di suruh dan ditegah tidak lagi benar.

Reply

sofiahain March 4, 2012 at 4:46 PM

artis malaysia ni ikut artis barat sbb tu la jadi macam ni tak pakai tudung
tapi kalau neelofa pakai tudung nampak comel laaaaaaaaaaaa

Reply

like youuu November 5, 2012 at 8:17 PM

xde arghh.. stngah2 jerk q nmpak . . xgtu???

Reply

Org Tua June 19, 2012 at 10:30 AM

kat Kelantan bukan semua perempuan kena pakai tudung ke, mcamana eh ada artis2 dari Kelantan yg seksi meksi semua tu

Reply

anis July 25, 2012 at 6:15 PM

bkn sume kot artis dr kel cm gtu…tpi mmg xdnafikan pon..sy pon hairn knp la artis kta ni ske pkai bju yg xckup kain..plik btol

Reply

jeni February 21, 2013 at 5:30 PM

biasa lah…kumpul duit untuk beli yang labuh..bila cukup duit,dia beli yang labuh2 lah..insyaallah…

Reply

dodie June 21, 2012 at 2:21 PM

Manis kalau wanita melayu memakai tudung.

Reply

mr j July 2, 2012 at 3:49 PM

manis3

Reply

saje2 July 8, 2012 at 12:40 AM

xde la..tmpt study sy rmai je yg x pkai tudung,seksi meksi.
obvious skali melayu dr kelantan. so, depends kt org tu sndiri..

Reply

long madir September 21, 2012 at 5:26 AM

kalo xnk pkai tudung pkai la skaf mcm siti nurhaliza tu kan masih nmpk keayuannye n sopan, x gitu..

Reply

ji September 21, 2012 at 3:45 PM

hmm. x comel pon !

Reply

kerek July 10, 2014 at 6:00 PM

Elleh.. jeles la tu..

#hujan_jelly

Reply

nurul October 30, 2012 at 11:19 PM

neelofa kalau pakai tudung, jadi la muka dia sedondon mcm melayu2 lain. Semua pakai tudung, muka jadi sama aje semua. ELok tak pakai tudung,dpt kekal kan identiti! Melayu obsessi tudung dan halal ! gila la lama2!

Reply

liya November 14, 2012 at 12:26 AM

what do u mean elok tak pakai tudung then dpt kekalkan identiti?if she’s not islamic i can accept the statement

Reply

eeda November 16, 2012 at 1:15 AM

ya betul tu liya

Reply

Jamal Pak Tongko February 3, 2013 at 1:22 AM

Kalu awak jenis tak pakai tudung labuh jgn banyak cakap. Pakai tudung lip lap sana sini, pin ekor merak, pin goyang, labuci mcm lampu kelab malam sama dengan tunjuk rambut. Sama dosa. Tudung menutup aurat menjauh kan dari maksiat iaitu dari menarik perhatian lelaki..itu maksud suruhan asal dari Quran yang memberi maksud AURAT.

Reply

Hamba Allah December 27, 2012 at 3:55 PM

aku rasa Cik Nurul kita ni seorang yang tidak bertudung… sebab tu dia suka klu org lain x pakai tudung, so sama macam dia… dik.. insaf2 lah dik… pakai tudung adalah tuntutan dalam islam bukan tuntutan sbb dia melayu… tudung adalah wajib bagi muslimah yang dah baligh.. bukan atas dasar fesyen…

Reply

makhluk Allah January 11, 2013 at 11:21 PM

saya mmg x sokong dengan kenyataan anda
seratus-peratus……100%
kerana nurul seperti ingin menggalakkn lebih ramai wanita/artis2 diluar sana tidak bertudung……sekiranya ade yg terbace nurul punye kenyataan ini..pastu die pun ikut….nurul telah berdosa. Tetapi klu nurul beri nasihat ke…ape2 lah yg baik…Insya-Allah nurul akan mendapat pahala…jadi saya harap sangat nurul jadi wanita yg solehah..
Amin…..

Reply

Nazmi January 23, 2013 at 11:42 AM

“Melayu obsessi tudung dan halal ! gila la lama2!” jage2 statement ni mampu pesongkan akidah…

and lagi satu cik nurul, org bukan nak neelofa pakai tudung, org nak neelofa tutup aurat… x pakai tudung tapi leh still tutup aurat dah penuhi tuntutan agama…kiteorg pon puas ati la… x payah nak kisah sgt muka sedondon mcm melayu2 lain ke… hape ke? mati nanti bukan tu dapat markah pon..

Reply

Noor Fitrah January 27, 2014 at 12:42 AM

Salam salina. Pakai tudung tujuannya menutup aurat. Penutupan aurat yg dicipta Allah. Mengikuti peraturan Yang Maha Pencipta segala yg ada di depan mata sebagai isyarat kita adalah hambanya bukan lah adat org arab atau adat bangsa mana pon. Tetapi sebagai syiar Islam wajib kita junjung perintahNya…. Carilah ilmu agama Islam yg sebenar bukan setakat membuat hukuman menurut hawa nafsu mu sendiri…

Reply

Noor Fitrah January 27, 2014 at 12:49 AM

Terima kasih Nazmi atas komen mu yg bernas. Kita semua dahagakan seorang pemimpin diantara kita yg menegakkan agama. Tiada yg lebih tinggi darjatnya melainkan Islam! Hanya Allah yg berkuasa & kita tk berdaya memberi hidayah kpd manusia….

Reply

Abang Lipat November 10, 2013 at 2:13 AM

Betul cakap Nurul ! Muak dh tgk perangai bodoh diorang ni

Reply

Noor Ftrah January 27, 2014 at 12:56 AM

Kalau Abg Lipat bukan org Islam, kita boleh terima kenyataan mu tp kalau masih Islam, cepat2lah beristighfar & mengucap kembali syahadah…sblm hati mu dipesongkan lebih jauh oleh musuh kita iaitu syaithan!

Reply

nuruk July 10, 2014 at 6:01 PM

Macam muka korea pon ade jugak :3

Reply

miss November 13, 2012 at 10:36 AM

okeh pn brtdng…kta msti sokong spya dy trbka ati nk brtdng…

Reply

suraya November 16, 2012 at 12:45 PM

i like neelofa

Reply

missboloxz December 1, 2012 at 3:00 AM

gorgeous and sweet with tudung

Reply

zue December 4, 2012 at 10:12 PM

napa plak tak yah pkai tudung, kan wajib.tiada pilihan untuk itu.klu wajib wajiblah.suka suka je nak lwn hukum allah.manusia akhir zaman , rezeki allah bagi nak amik, hukumallah tak nak ikut.bertaubatlah.. selagi nyawa di kandung badan

Reply

Muslimah December 17, 2012 at 6:02 PM

tudung tak wajib pakai…….tetapi
wajib tutup aurat..

Reply

zarina bt omar December 13, 2012 at 7:23 PM

nelofa memang cun yg sebelah nelofa tu hantu ke org ? terlebih ayu takut arrrr

Reply

muslimah December 17, 2012 at 5:55 PM

Nauzubillahi min zalik…. tak baik kata kat orang..
sepatutnya kita beri nasihat bukannya mengutuk lagi.
tapi, apa-apapun kita berdoa agar Noor Neelofa dan semua artis Melayu Islam yang belum bertudung terbuka pintu hati mereka untuk bertudung…InsyaAllah…kalau tak nak bertudung pon tak pe..tpi wajib tutup AURAT…..

Reply

ISLAM December 17, 2012 at 6:00 PM

bkan artis Melayu Islam sahaja..
tpi semua umat ISLAM wajib tutup aurat..
so, kepada sesiapa yang masih terbuka auratnya,
tutuplah auratmu….tak takut api neraka ke????

dunia hanya sementara,
akhirat adalah selamanya..
pilihan berada dalam tangan anda..
jadi pilihlah dengan sebaik-baiknya..

Reply

makhluk Allah January 11, 2013 at 11:14 PM

ini semua perintah Allah…..tiada sesiapa yg terbaik memerintah kita melainkan Allah, kerana Allah tahu ape yg terbaik untuk kita…Allah tahu setiap kelemahan hamba-hambanya. oleh itu kita tidak sepatutnya menolak segala ketentuan Allah…siapa kita nak dibandingkan dengan-Nya. Apa yg telah diperintahkn …laksanalah dengan sempurna…dgn ikhlas….insya-Allah kita akan dapat ganjarannya…..saya sentiasa mendoakan yang terbaik untuk semua….saya juga bukanlah manusia yg sempurna. Jadi sama-samalah kita berubah supaya menjadi insan yang berguna bukan sahaja di dunia , bahkan diakhirat. Salinglah nasihat-menasihati antara satu sama lain agar kita tidak alpa,tidak lupa dan tidak leka serta tidak mensia-siakn hidup di dunia ini.

Reply

Danish January 15, 2013 at 11:04 PM

Wearing hijab is compulsory. Nurul has secularism minded. No wonder she gave her silly statement.

Reply

Farhana Azim February 3, 2013 at 1:18 AM

Melayu dan obsesi tudung nya. Selingkup kepala berbelit, berlilit tp seluar ketat! Itu tak pe. Org tak nak pakai tudung…suka hati la! Korang yg pakai tudung 80% hipokrit! sume tak boleh ikut hukum betul2! yg pakai labuh baru betul dan yg lain2 itu hipokrit dan tidak layak nk menasihati org lain.Sekian!

Reply

Noor Fitrah January 27, 2014 at 1:07 AM

Kesian sy tengokkan Farhana Azim. Dalamilah ilmu Islam ya dik? Bila kita kenal Allah & suruhanNya, hati kita akan mudah lembut & memahami org2 seaama Islam yg lain yg mungkin sdg berusaha mempelajari hukum2 Islam dgn lebih mendalam lg. Mudah2an Allah memberi kita hidayah, iman yg kukuh menghadapi ujian2 Allah ini…. Aamiinn….

Reply

yana February 6, 2013 at 5:08 PM

hope god nurul dapt HIDAYAH

Reply

penaa menarii February 23, 2013 at 3:06 PM

Astaghfirrullah..
xperlu menjadi ustazah lau ingin memberi nasihat kepada orang
orang yang tak boleh menerima nasihat itulah yang tidak ‘open minded’
jika nasihat tue positif ambillah :)
tak payah letak statement ‘tak layak’
kan y menghakimi Allah
Farhana n Nurul semoga Allah memberimu hidayah
kubur memang masing-2 kak oii
p lau tutup mata t ORANG LAIN juga yang akan menolong MENUTUP KAIN TEPI HINGGA HUJUNG
:)
assalamm
* tak semestinya bertudung itu baik , dan yang baik sudah semestinya bertudung , wanita yang cantik ialah yang mampu menutup kesuluruhan kecantikannya (aurat ) tapi tetap cantik

Reply

liliee February 26, 2013 at 4:56 PM

biasa je kot ala kan bagus gambar nora danish pakai tudung labur tak pernah tengok dia pakai tudung walau sekalipun ….

Reply

liliee February 26, 2013 at 4:58 PM

hai tak semes tinya pakai tudung baik dan tak semestinya tak pakai tudung baik maaf kerana terikut sikitt sorry hinga hujung hayat

Reply

ika February 26, 2013 at 5:00 PM

betul 2 sangat…..

Reply

HambaNYA March 12, 2013 at 9:07 PM

in sha Allah..diakhirnya kita semua akan ditutup auratnya..
yakni (dikafankan)..moga kita semua saling mengingati…AllahuAkbar!

Reply

sPUNKey March 14, 2013 at 3:30 PM

ya allah cantik nye kau pakai tudung,ini cerita yg kau jadi attention whore dekat tanah haram tu kan.??

Reply

dayana March 16, 2013 at 8:21 PM

kan cantik kalau neelofa pakai tudung

Reply

nigina March 25, 2013 at 12:37 AM

terselah keayuannyeee…

Reply

hamba allah April 28, 2013 at 11:33 AM

sibukkanlah dalam melihat keburukan dirimu…..
lihatlah kebaikan yg dilakukan oleh selainmu….
nescaya kau akan melihat perubahan pada dirimu….

Reply

insan lemah May 1, 2013 at 5:16 PM

salam.. bagi lah sokongan bukan makin kutuk atau bg cemuhan.. doakan yang terbaik untuk mereka.. kita bukan lah sempurna untuk menghukum manusia.. moga mereka di beri hidayah.. tindakan mengeji dan menghina akan membuatkan hati insan2 ini semakin keras.. jika ingin beri teguran, berilah secara berhemah.. mereka pun saudara kita juga.. maafkan saya… hanya insan yang lemah..

Reply

arianadania May 28, 2013 at 9:47 PM

bangga sangat ke tak pki tudung, pki lebih elok, tapi klu tak pki kene banyak kotrol diri la..

Reply

nua July 4, 2013 at 10:45 PM

cantik.. kite doakn artis2 malaysia akan menutuk auratnye suatu hari nnti… semoga mndapat hidayah dari ALLAH S.W.T

Reply

Jiji August 4, 2013 at 7:11 AM

Suka hati neolofa la nak tutup aurat ke tak . Bukan korang juga yang tangung dosanya . Setiap manusia tu berdosa . Lebih baik hang tegur iman hang sendiri . Benar ke tak dimata Tuhan ?

Reply

Noor Fitrah January 27, 2014 at 1:33 AM

Bagaimana dgn Jiji sendiri? Allah berfirman dgn maksudnya yg mulia,”..tidak sempurna iman seseorang melainkan ia melakukan ‘amr maaruf nahi mungkar…”?

Reply

ezam October 5, 2013 at 8:12 PM

comel……..nya….neelofa……awk la wanita aku minat

Reply

ahamad January 17, 2014 at 12:32 AM

dok kira artis je pakai tudung ada kwn aku tu tak pakai tudung pun tapi perangai ok sgt yang pakai tudung hampeh siap peluk2 pakwe kt dalam keta tu apa tu yg komen2 ni pun belum tentu ok

Reply

Noor Fitrah January 27, 2014 at 1:11 AM

Ilmu harus selari dgn amal. Mudah2an Allah tambahkan ilmu kita & keupayaan kita mencarinya & mengamalkannya dgn tekun…. Aamiin…

Reply

Leave a Comment