Gambar Isteri-Isteri Salih Yaacob

Gambar Adik Beradik Neelofa Yang Cun Melecun

Gambar Taman Tema Legoland Malaysia Di Nusajaya, Johor

Syarat Permohonan Rebate RM200 Telefon Pintar 3G (Smartphone)

Syarat Dan Permohonan Geran RM1,000 Untuk Usahawan Online

Gambar 3 Lamborghini Kemalangan & Terbakar Di Lebuhraya PLUS

Borang BR1M

OST BoBoiBoy Versi Bahasa Melayu (Malay) | Video

by Ezany-Kun in BoboiBoy,Lirik,OST

Lirik Lagu Tema OST BoBoiBoy (Malay) – Burn

Alien datang menakluki bumi
Demi koko yang di cari-cari
Merekakan tiba tak lama lagi
Apa mungkin terjadi

Jadi kita perlukan penyelamat bumi
BoBoiBoy! BoBoiBoy! BoBoiBoy!

Ying!
YaYa!
Gopal
Dan super hero kita
BoBoiBoy! BoBoiBoy! BoBoiBoy!

Link: OST BoBoiBoy Versi Bahasa Inggeris (English) | Video

Related posts:

  1. Sinopsis BoBoiBoy Di TV3 | Trailer
  2. Maher Zain – Insha Allah | Malay Version | Lirik Lagu
  3. Perasmian Pembukaan Blog Ezany-Kun Versi WordPress
  4. Permohonan Kursus Perguruan Lepasan SPM (KPLSPM) Ambilan Jun 2011
  5. OST Cun | Remy Ishak Dan Maya Karin – Cun Selalu

{ 17 comments… read them below or add one }

penisman April 3, 2011 at 2:55 PM

i just love boboiboy.boboiboy tak bahagian1 ke 2… dan lain lain macam upin ipin.boring

Reply

eizul(boboy) May 2, 2011 at 1:14 PM

best nyer……

Reply

amira mira June 7, 2011 at 5:06 PM

BETUL3X BEST GILER!!!!!!!!!!

Reply

Cedric June 10, 2011 at 12:49 PM

to: amira mira

siap kau…. aku akan bunuh kau………. petir!!!!

Reply

mukhlish June 15, 2011 at 9:31 PM

kenapa ying kehilangan kuasa kalau bersin?

Reply

amira mira July 11, 2011 at 8:06 AM

barula lengkap…semua dah ada kelemahan sendiri…hik3x—–cedric ko sapa…???

Reply

adri August 29, 2011 at 11:17 AM

keris petir,tanah tingi ,ribut taufan dan aq ade kuase 3 terbaik

Reply

azam anwari September 29, 2011 at 8:34 PM

ambik ni kerris peter ,tanah tinggi, dan ribut taufan

Reply

Alia February 14, 2012 at 9:22 PM

Ilike halar Lintah And ribut taufan And tanah tinggi

Reply

Sofia February 14, 2012 at 9:40 PM

boboiboy!!!!!!! Suke boboiboy sgt2

Reply

Purbasari kania March 17, 2012 at 1:48 PM

Terbaik lah BoiBoiBoy awesome

Reply

Keisha Zalika April 3, 2013 at 11:34 AM

Kuase Tige
Boboiboy Kilat,Boboiboy Topan,Boboiboy Gempa
Kecepatan Kilat,Keriss Petir,Gempa Tinggii,Skate Topan,Angin Puting Beliungggg

Reply

sariani pakpahan October 29, 2014 at 9:21 PM

Wah keren banget boboiboy ada boboiboy halilintar ada boboiboy topan dan juga ada boboiboy gempa dan boboiboy petir boboiboy angin dan boboiboy tanah tanah tinggi keris petir angin topan

Reply

sariani pakpahan October 29, 2014 at 9:24 PM

Wah keren banget boboiboy ada boboiboy halilintar ada boboiboy topan dan juga ada boboiboy gempa dan boboiboy petir boboiboy angin dan boboiboy tanah tanah tinggi keris petir angin ribut aku suka banget deh dan kalau angin berubah angin pasti ada skatenya ganteng benget deh aku paling suka sama boboiboy aku sangat suka banget!!!!!!!!

Reply

Thyan October 31, 2014 at 4:55 PM

Jngan mnyerah Boboiboy klahkan Adu-du yg ingin takluk kan bumi !! Smangat !! :-)

Reply

Ayu Risma December 8, 2014 at 6:02 PM

Wah, terbaik lah kau Boboiboy.

Reply

F@RR1N February 18, 2015 at 6:46 PM

Aku gak suk@ boboiboy yang baik itu
aku sukannya sama adu-du,karena dia jago,kuat,b0d0h,jahat
aku kan orang b0dd0h
adu-du punya robot banyak dan ada juga robot probe yang kuat untuk menemani @du-du
tenang saja boboiboy baik dan pintar itu akan kalah lawan 4du-du
Tttttttttttttt Hhhhhhhhh Aaaaaaaa Nnnnnnnn Kkkkkkkk Ssssssss
ok

Reply

Leave a Comment