Gambar Isteri-Isteri Salih Yaacob

Gambar Adik Beradik Neelofa Yang Cun Melecun

Gambar Taman Tema Legoland Malaysia Di Nusajaya, Johor

Syarat Permohonan Rebate RM200 Telefon Pintar 3G (Smartphone)

Syarat Dan Permohonan Geran RM1,000 Untuk Usahawan Online

Gambar 3 Lamborghini Kemalangan & Terbakar Di Lebuhraya PLUS

Borang BR1M

OST Mesej Terakhir | Firman – Kehilangan

by Ezany-Kun in Artis Indonesia,Lirik,Video Klip

Lirik Lagu Kehilangan – Firman [OST Mesej Terakhir]

Ku coba ungkap tabir ini
Kisah antara kau dan aku
Terpisahkan oleh ruang dan waktu
Menyudutkanmu meninggalkanku

Ku merasa tlah kehilangan
Cintamu yang tlah lama hilang
Kau pergi jauh karena salahku
Yang tak pernah menganggap kamu ada

*
Asmara memisahkan kita
Mengingatkanku pada dirimu
Gelora mengingatkanku
Bahwa cintamu tlah merasuk jantungku

Reff:
Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Seandainya kamu bisa
Mengulang kembali lagi cinta kita

Takkan ku sia-siakan kamu lagi

Back to *, Reff:

Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila

Takkan ku sia-siakan kamu lagi.. (2x)

Related posts:

  1. OST Kejora Dan Bintang | D’Masiv – Rindu Setengah Mati
  2. Faizal Tahir – Hanyut | Lirik Lagu
  3. OST Safa Dan Marwah | ST12 – Biarkan Aku Jatuh Cinta
  4. Zivilia Band – Aishiteru | Lirik Lagu
  5. Sofaz – Dan Bila Esok | Lirik Lagu

{ 9 comments… read them below or add one }

Sabahan Bloggers Club February 28, 2011 at 2:48 PM

Sedihnya kalau kehilangan kan?
Nasib baik ada lagu.., boleh layan lagu ni….

Reply

suri February 28, 2011 at 4:38 PM

sedih baik gembira nnti klu sedih satu apa pun keje kita tak blh nk buat huuu

Reply

chii February 28, 2011 at 5:50 PM

mesej terakhir?? mcm pernah dgr je..citer ni da di tayangkan kt tv eh

Reply

fikryn February 28, 2011 at 9:39 PM

Wah rajin ko taip lirik tu bro..
Aku ni bab hiburan selalu ketinggalan, baru hari ni aku dengar lagu ni.
Boleh tahan.. sedap.

Reply

emanThehalia March 1, 2011 at 1:32 AM

hui2 best ke lagu ni? ternet cam cipan slow.

Reply

unknown girl March 1, 2011 at 8:56 AM

dh tgk cerita itu lakonan tiz n rita –> thumb up..
huhu..lagu ni sadis la..
n video klip pun not bad ;)

Reply

aku skema March 1, 2011 at 4:29 PM

aku dah lama x tengok tv..haha

Reply

sesesrina March 3, 2011 at 2:04 PM

lagu x best, terlalu mendayu. suara x best. cuma yg best awek dlm v. clip. muka cun dan pakai skirt pendek, i like!! penyanyi ni org singapura ke???? sebab ada mrt (kalau x silap) dlm v.clip ni.

Reply

farah July 22, 2013 at 11:32 PM

ini penyanyi indon?

Reply

Leave a Comment