Gambar Isteri-Isteri Salih Yaacob

Gambar Adik Beradik Neelofa Yang Cun Melecun

Gambar Taman Tema Legoland Malaysia Di Nusajaya, Johor

Syarat Permohonan Rebate RM200 Telefon Pintar 3G (Smartphone)

Syarat Dan Permohonan Geran RM1,000 Untuk Usahawan Online

Gambar 3 Lamborghini Kemalangan & Terbakar Di Lebuhraya PLUS

Borang BR1M 3.0 2014

Proton Exora Terbakar Di Gelang Patah | Gambar Dan Video

by Ezany-Kun in Berita,Gambar,Video

proton exora terbakar

Jika sebelum ini Perodua Alza rentung dan hangus di Saujana Utama 3, kini Proton Exora pula terbakar. Punca kebakaran tidak dapat dikenalpasti samada ada masalah teknikal pada kenderaan tersebut atau perbuatan khianat manusia.

Kejadian ini dipercayai berlaku di Restoran Awana, Gelang Patah. Ketika kejadian, pemandu berbangsa india masih lagi berada di dalam kenderaan tersebut dan kemudian sempat menyelamatkan diri sebelum api menjadi lebih marak.

Apa yang menjadi tanda tanya di sini, mengapa orang ramai di sekeliling hanya melihat dan merakam kejadian itu tetapi tidak berusaha untuk memadamkan api sedangkan pada permulaan api masih belum merebak.

Sumber gambar dan video – Exorian

Related posts:

  1. Perodua Alza Terbakar, Hangus dan Rentung Di Saujana Utama 3 | Gambar
  2. Proton Inspira (Waja Lancer) | Gambar Dan Video
  3. Proton Gen2 Dan Satria Neo (2004-2008) DiTarik Semula
  4. Bajet 2011 | Dasar ELV | Tiada Lagi Kenderaan Lama Di Jalan Raya
  5. Majlis Perkahwinan Datuk Wan Mohamad Sani Salleh Dan Datin Fatimah Dalilah Omar | Gambar

{ 12 comments… read them below or add one }

Eizil January 5, 2011 at 12:55 PM

Mungkin ramai yang terkejut sampai terpegun jer, tak buat apa-apa, bila dah marak, baru tersedar, dan waktu tuh dah terlambat. huhuhu. Makin banyak plaks kes kereta terbakar kebelakangan ni.

Reply

Ezany-Kun January 5, 2011 at 6:53 PM

rasanya dorg takut kete tu meletup kot.. simbah jer la air dari jauh.. kan ramai jer masa tu.. hehe..

Reply

lekatlekitgurl January 5, 2011 at 3:06 PM

Manusia lebih mengejar berita sensasi dr menghargai nyawa org lain

Reply

Ezany-Kun January 5, 2011 at 6:54 PM

mungkin la tu.. patutnya tengok la dalam kete tu ade orang ker tak kan.. atau padam ler api tu masah tgh kecik..

Reply

hans January 5, 2011 at 7:01 PM

diorang tak berani nak dekat
takut meletup la tu nanti
macam dkt umah den ari tu pun ada jip terbakar
tunggu bomba datang baru leh padam
hohoho

P/S : Pandang Kemana Tu? Rimaslah!

Reply

Ezany-Kun January 5, 2011 at 7:11 PM

aah.. rasanya mmg camtu.. tapi kalo tengok video tu masa awal2.. rasanya mmg sempat padam.. api kecik jer..

Reply

hans January 5, 2011 at 7:16 PM

nak padam xada air la kut
hehehehe

Reply

Ezany-Kun January 5, 2011 at 7:22 PM

dekat kedai makan tu.. takkan takde air kot.. hehe..

Reply

akmalhilmi January 5, 2011 at 7:27 PM

mungkin dorang tak aspect benda tu jadik kot…tp tak masuk akal gak??
ntah2
dowank yg buat
dun know la kan
tu la diantara klgn msrkt kita nie
kurang sikap prihatin

Reply

Ezany-Kun January 5, 2011 at 8:33 PM

ntah ek.. bukan dorang yang buat kot.. kalo ikutkan cara terbakar tu nampak macam ade perbuatan khianat jer..

Reply

Affan January 5, 2011 at 11:42 PM

bak kata hans, mungkin diorang kata meletup. bahaya gak tu, takleh dijangka nak meletup bila

Reply

Ezany-Kun January 5, 2011 at 11:52 PM

mungkin takde sape yang berani la kot masa tu..

Reply

Leave a Comment