Gambar Isteri-Isteri Salih Yaacob

Gambar Adik Beradik Neelofa Yang Cun Melecun

Gambar Taman Tema Legoland Malaysia Di Nusajaya, Johor

Syarat Permohonan Rebate RM200 Telefon Pintar 3G (Smartphone)

Syarat Dan Permohonan Geran RM1,000 Untuk Usahawan Online

Gambar 3 Lamborghini Kemalangan & Terbakar Di Lebuhraya PLUS

Borang BR1M

Publisiti Murahan Jupe @ Julia Perez | Akhir Piala AFF Suzuki

by Ezany-Kun in Artis Indonesia,Berita

Siapa Jupe aka Julia Perez ni? Aku memang tak kenal langsung, tapi disebabkan pendedahannya yang ingin tampil berpakaian seksi belahan dada secara tak langsung telah mempopularkannya dan semakin dikenali ramai. Oleh itu terdapat 2 istilah yang sesuai dikaitkan dengannya iaitu publisiti murahan dan juga perempuan murahan.

Biodata Julia Perez

jupe seksi belahan dadaYuli Rachmawati, juga dikenali sebagai Julia Perez (lahir di Jakarta, 15 Julai 1980; umur 29 tahun) merupakan seorang model, penyampai, pelakon drama bersiri dan penyanyi dangdut Indonesia.

Kerjaya Julia, atau panggilan akrabnya Jupe, bermula di Perancis. Perkenalannya dengan model lelaki Damien Perez (Yusuf Perez) yang kemudian menjadi suaminya, membuka kesempatan awal dirinya tampil sebagai model majalah FHM dan Maxim di Perancis. Sebelum itu, Jupe mendapat kesempatan melanjutkan pendidikan di Belanda melalui latihan sebagai setiausaha di sebuah syarikat swasta. Berkat penampilannya dalam FHM dan Maxim, Jupe dinamakan sebagai antara satu daripada 100 wanita terseksi versi majalah FHM dan Maxim.

Dah kahwin rupanya dia ni, memang malang sungguh suaminya dapat isteri perangai yang teruk camni. Aku pun tak hingin nak tengok!! Selamat berjaya skuad Harimau Malaya, buktikan Malaysia boleh.

Related posts:

  1. Siaran Langsung Malaysia Vs Indonesia di RTM | Akhir Pertama Piala AFF Suzuki 2010
  2. Final Piala AFF Suzuki Malaysia Vs Indonesia | Perang Laser
  3. Siaran Langsung Indonesia Vs Malaysia di RTM | Akhir Kedua Piala AFF Suzuki 2010
  4. Keputusan Separuh Akhir Kedua AFF Suzuki Cup Vietnam Vs Malaysia
  5. Barisan Nasional (BN) Bakal Perkenalkan Logo Baru

{ 7 comments… read them below or add one }

Khairi December 29, 2010 at 8:15 AM

Katanya nak pakai coli yg ada laser. Pelik benar orang indonesia ni, muka dah cantik tapi otak barai hehe.

Reply

hafizmd December 29, 2010 at 11:33 AM

tajam tu bro…hehe..aku nk tergelak bace…ade ke patut…nk pakai laser kat benda tu…alahai :D

Reply

Amir Said December 29, 2010 at 9:44 AM

kat dunia ni seksi kat akhirat seksa. hehe..

Reply

hafizmd December 29, 2010 at 11:34 AM

mintak jauh benda2 pelik camni…seksa kat sana tuh yg tak leh tahan tuh…

Reply

sweet December 29, 2010 at 12:59 PM

org nk bperang xde nak peduli tetek sape pon

Reply

fiezaradzi December 29, 2010 at 3:14 PM

macam2 kes utk piala AFF ni.. tapi lau setakat duduk kat bangku penyokong tu, player tak nampak pun.. buat penat je.. org lain yg nmpak de la..

Reply

ucopp December 30, 2010 at 3:04 AM

err.. mase perlawanan tu.. xsilap ak.. ramai jer artis pompuan indon yg lawa2 kene spot ngan kameraman.. tp.. tak nampak pon Jupe dgn serangan “laser” die tuh?.. hahaha

Reply

Leave a Comment