Gambar Isteri-Isteri Salih Yaacob

Gambar Adik Beradik Neelofa Yang Cun Melecun

Gambar Taman Tema Legoland Malaysia Di Nusajaya, Johor

Syarat Permohonan Rebate RM200 Telefon Pintar 3G (Smartphone)

Syarat Dan Permohonan Geran RM1,000 Untuk Usahawan Online

Gambar 3 Lamborghini Kemalangan & Terbakar Di Lebuhraya PLUS

Borang BR1M

Senjata Yang Digunakan Untuk Membunuh Datuk Sosilawati Lawiya Dan 3 Lagi Mangsa

by Ezany-Kun in Berita

Polis sedang mencari senjata mencari besi tajam mencantas tandan kelapa sawit dan juga pencangkuk besi yang dipercayai digunakan oleh suspek untuk menyembelih dan membunuh Datuk Sosilawati Lawiya dan kesemua mangsa yang lain.

Walaubagaimanapun senjata tersebut masih belum ditemui sehingga kini tetapi pihak polis telah berjaya menjumpai dua daripada tiga telefon bimbit milik mangsa bunuh dan bakar yang dipercayai dibuang di Sungai Kanchung Laut kelmarin. Turut ditemui adalah dua utas jam tangan. Salah satu daripada jam tangan tersebut adalah jam tangan berjenama dipercayai milik pengasas produk kecantikan Nouvelles Visages iaitu Datuk Sosilawati Lawiya.

Memang kejam sungguh cara yang digunakan untuk membunuh kesemua mangsa. Semoga roh mereka ditempatkan dikalangan orang yang beriman, amein. Diharap semua suspek yang terlibat dalam kes pembunuhan kejam ini akan dikenakan hukuman yang seberat-beratnya jika didapati bersalah.

Related posts:

  1. Rakyat Malaysia Cuti Umum Pada 16 September Sempena Hari Malaysia
  2. Perasmian Pembukaan Blog Ezany-Kun Versi WordPress
  3. Ezany-Kun.com Kini Telah DiIndex Oleh Google

{ 7 comments… read them below or add one }

acapz September 15, 2010 at 12:26 PM

huh. gila btul la dorg ni. xde keje ke ape. xkn la smpai kes bunuh2. huhu. macha2. ish3

Reply

Ezany-Kun September 16, 2010 at 11:31 AM

ada keje kot.. hehe.. bidang profesional lagi.. peguam la.. doktor la.. tapi ampeh.. otak satu sen pun tak guna..

Reply

aira July 12, 2011 at 11:37 PM

kejam2..kenapa la sampai bunuh2,al-fatihah utk mereka..

Reply

Azuan September 15, 2010 at 4:53 PM

mmg kejam lah pembunuh ni.. tak berperikemanusiaan langsung…

Reply

Ezany-Kun September 16, 2010 at 11:36 AM

yups.. mmg btul tu..

Reply

bouncer zul January 4, 2011 at 11:32 AM

terlampau cerdik manusia akn menemui sebesar kebodohan mainan syaitan..

Reply

wanyu June 25, 2013 at 3:09 PM

wer yu giler ker

Reply

Leave a Comment