Gambar Isteri-Isteri Salih Yaacob

Gambar Adik Beradik Neelofa Yang Cun Melecun

Gambar Taman Tema Legoland Malaysia Di Nusajaya, Johor

Syarat Permohonan Rebate RM200 Telefon Pintar 3G (Smartphone)

Syarat Dan Permohonan Geran RM1,000 Untuk Usahawan Online

Gambar 3 Lamborghini Kemalangan & Terbakar Di Lebuhraya PLUS

Borang BR1M

Sinetron Cinta Melody – Episode 28 | Youtube

by Ezany-Kun in Astro Ria,Cinta Melody,Sinetron

Sinetron Cinta Melody – Episode 27

video updating..

Sinetron Cinta Melody – Episode 29

Related posts:

  1. Sinetron Cinta Melody Full Episode | Video
  2. Sinetron Cinta Melody – Episode 1 | Youtube
  3. Sinetron Cinta Melody – Episode 2 | Youtube
  4. Sinetron Cinta Melody – Episode 24 | Youtube
  5. Sinetron Cinta Melody – Episode 22 | Youtube

{ 12 comments… read them below or add one }

gabLUVnd June 11, 2011 at 2:20 PM

knpa melody blh brubah hati

Reply

jackson June 11, 2011 at 8:53 PM

sbab dia tdk mampu melakukan apa2 uda, dia tlh menika dgn raffi

Reply

mien June 13, 2011 at 8:56 PM

aihhhhh,kmbalilah melody kepada elanggg..!
xbestnye tgk cter melody ngan rafii ni.huhu

Reply

Aku June 13, 2011 at 9:07 PM

Dasar cewek jahat! sanggup kahwinin lelaki bukan dihatinya. Selama mana cinta bisa bertahan atas dasar kesian! Si Raffi dasar laki2 oportunis!

Reply

gabLUVnd June 14, 2011 at 3:00 PM

watak melody mkin hri mkin sinis. cian elang trpaksa mendengar hinaan dr melody..apa slh elang?? kalo mcm ni ksah cita nie lbh baik elang trus meninggal sj dlu msa trjtuh dr jambatan sb dia hdup pn melody xpdulikan dia lg..

Reply

Ash June 16, 2011 at 1:57 AM

setuju sama kamu…apa sih salahnya elang sampai dia harus terima kata2 bagitu daripada melody??? aku tu kesian bangat sama elang….

Reply

LEE June 14, 2011 at 5:06 PM

betul bha klu ko…

Reply

Olivia June 14, 2011 at 6:13 PM

betul 2 ! ape lah! gah ngak asyik cerita nya!!!sepatutnya Elang dah kembali pada Melody!! :(

Reply

LEE June 15, 2011 at 5:13 PM

gue benci sm si raffi,krna melody sm raffi ngak cocok deh,sm si elang br cocok dong!!!??

Reply

Ash June 16, 2011 at 1:53 AM

melody nyakitin hatinya elang dan juga hatinya sendiri….kenapa melody harus kayak gitu?? kerna dia suda nikah sama raffi?? bisa aja dia sama elang kabur bersama2 anak mereka…terus sama2 lagi mulain hidup baru…kenapa nggak kayak gitu aja?? gue sama skali nggak suka sama raffi….!!!!! benci bangat!!!

Reply

ziv June 25, 2011 at 9:16 AM

memang cinta melody punya endin tak best

Reply

pingu August 10, 2011 at 2:17 PM

citer ni jadi xseronok bila melody berubah…

Reply

Leave a Comment