Gambar Isteri-Isteri Salih Yaacob

Gambar Adik Beradik Neelofa Yang Cun Melecun

Gambar Taman Tema Legoland Malaysia Di Nusajaya, Johor

Syarat Permohonan Rebate RM200 Telefon Pintar 3G (Smartphone)

Syarat Dan Permohonan Geran RM1,000 Untuk Usahawan Online

Gambar 3 Lamborghini Kemalangan & Terbakar Di Lebuhraya PLUS

Borang BR1M 3.0 2014

Video Adam & Hawa Episode 6 | Youtube

by Ezany-Kun in Adam Dan Hawa,Drama Bersiri

Sinopsis Adam & Hawa Episode 6

Ain tekejut apabila melihat sesuatu di atas mejanya. Yang pasti benda di atas meja Ain membuatkan dia tersenyum riang. Adam pula semakin selesa dan tidak mahu mengaku bahawa dia yang meletakkan hadiah tersebut di atas meja Ain.
Sementara itu, Maria yang juga mama kepada Adam mula merasa tidak senang hati dengan tingkah laku Dee yang mahukan Adam meminangnya secepat mungkin. Perbuatannya itu membuatkan Maria semakin marah dan tidak selesa kerana berani memaksa Adam secepat mungkin mengikat pertalian yang sah antara mereka berdua.
Apakah yang akan dilakukan Adam untuk memberitahu perkara yang sebenarnya kepada Ain dan Dee? Mampukah Adam melakukan sesuatu untuk terus mengekalkan persahabatan nya yang semakin akrab dengan Ain?

Adam & Hawa Episode 5

Adam & Hawa Episode 7

Related posts:

  1. Video Adam & Hawa Episode 3 | Youtube
  2. Video Adam & Hawa Episode 2 | Youtube
  3. Video Adam & Hawa Episode 5 | Youtube
  4. Video Adam & Hawa Episode 4 | Youtube
  5. Video Adam & Hawa Episode 1 | Youtube

{ 17 comments… read them below or add one }

LALA September 5, 2012 at 12:17 AM

Bile boleh tengok nii ?

Reply

alfa September 5, 2012 at 6:27 PM

thanks ezany-kun..lepas nie upload episode 7 plak yer :)

Reply

Lis September 6, 2012 at 6:19 PM

Kenapa saya xleh tgk, xde pon youtube jd kosong.

Reply

ead September 7, 2012 at 5:26 PM

x leh tgk la..

Reply

ain September 11, 2012 at 6:43 PM

terima kasih…:)

Reply

intan September 11, 2012 at 11:14 PM

nape xleh tgk ni. gelap jer… sedih ni

Reply

ujah September 12, 2012 at 1:28 PM

skit je leh tgk..pastu gelap..kecewa.

Reply

Ezany-Kun September 12, 2012 at 2:11 PM

ok jer ni..

Reply

piqa September 13, 2012 at 8:40 PM

tak boleh pon , gelap je , ni nak nges ni . adehh

Reply

Ezany-Kun September 13, 2012 at 9:46 PM
ecah December 5, 2012 at 9:51 AM

ok je..trg lg..

Reply

zura September 18, 2012 at 11:22 AM

mmg bestt cter ni..

Reply

syashu September 19, 2012 at 10:41 AM

tq dik for d upload :)

Reply

sha September 20, 2012 at 11:33 AM

mmg upload gune dailymotion eh..asek tersekat2 je bile tgk online..knp ye?

Reply

Ezany-Kun September 20, 2012 at 4:37 PM

cuba tgk kat senarai full episode.. ade cadangan untuk siapa bermasalah nak tgk..

Reply

zaleha October 7, 2012 at 1:07 AM

frustnya susah sgt nk tengok…..

Reply

nur afrina January 17, 2013 at 9:47 PM

Memang terbaikkkkkkkk!

Reply

Leave a Comment