Gambar Isteri-Isteri Salih Yaacob

Gambar Adik Beradik Neelofa Yang Cun Melecun

Gambar Taman Tema Legoland Malaysia Di Nusajaya, Johor

Syarat Permohonan Rebate RM200 Telefon Pintar 3G (Smartphone)

Syarat Dan Permohonan Geran RM1,000 Untuk Usahawan Online

Gambar 3 Lamborghini Kemalangan & Terbakar Di Lebuhraya PLUS

Borang BR1M

Video Bicara Hati Episode 19 | Youtube

by Ezany-Kun in Bicara Hati,Drama Bersiri

Bicara Hati Episode 18

Bicara Hati Episode 20

Related posts:

  1. Video Drama Bicara Hati Full Episode
  2. Video Bicara Hati Episode 11 | Youtube
  3. Video Bicara Hati Episode 8 | Youtube
  4. Video Bicara Hati Episode 7 | Youtube
  5. Video Bicara Hati Episode 6 | Youtube

{ 11 comments… read them below or add one }

waniey May 10, 2012 at 12:59 AM

thanx…

Reply

Siti Muslimah May 10, 2012 at 8:55 AM

…Kenapakah Zahlia langsung xbantah bila Razif peluk dia erat malahan spt merelakan sdgkan mrk bukan suami-isteri…Zahlia looks very islamic dan berpendidikan tapi durhaka kpd suami & berakhlak rendah. Apakah tahap pendidikan akhlak yg diajar di Rumah kebajikan ‘ISLAM’. Sbg wanita solehah Zahlia patut tegas dgn nilai2 islam walau dlm apa keadaan pun….
W/pun ia cuma drama tp jelas msg yg menghina Islam dan umat islam. Dimana JAKIM dan badan2 penapis filem? Mana menteri Penerangan yg beragama islam? DI MANA USTAZ2 DAN ULAMAK2? Ingat! siaran Astro & youtube tersebar seluruh dunia! Jgn hanya pentingkan wang dan kedudukan hingga tergadai Agama Islam yg maha suci…di harap para ustaz2 dan ulamak2 peka dgn perkara spt ini! Patutlah ramai org pandang rendah pd org berimej agama. Nak salahkan siapa? Apa yg nk dberitahu oleh penerbit kpd kita? Anyway we should appreciate and thank to the penerbit & Script Committee. Wasallam

Reply

kakak May 13, 2012 at 2:16 PM

sokong dengan Siti Musllimah.

Reply

nor afizah yusuf May 13, 2012 at 10:31 PM

PEKERJA DI RUMAH DI PERLUKAN SEGERA
Gaji Sehingga RM1300 – RM3400 Sebulan

Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan

Maklumat lanjut layari:
http://www.jobdirumah.com/syafieza

Reply

mrs syida May 15, 2012 at 10:13 AM

setuju dgn siti muslimah…dah 2-3 episod cam melalut jer. Persepsi tentang islam dan hubungan dalam islam akan bercelaru dgn cara ni. Pandangan tentang didikan rumah kebajikan Islam akan bercelaru juga. Watak razif memang dah nampak tak betul tapi Zahlia yang membawa watak islamik akan tampil tak tetap pendirian pula. Kalau buat/ikut betul2 novel Damya Hana pun lagi baik. Relevan dan masih menarik. Anyway congrats to Sharnaaz. Watak Shahran dijiwai sepenuh hati.

Reply

fathilla May 17, 2012 at 9:13 AM

setuju sangat sangat, byk episod yang ditayangkan tidak sesuai dgn watak zahlia….dia membawa watak wanita solehah tapi dlm epsiod terbaru pulak watak solehah seperti dah hilang disebabkan zahlia membiarkan sahaja dirinya di anggap isteri razif dan tinggal pula bersama razif macam jalan cerita ini dah tak tau arah tuju…harap pihak terbabit perhatikan balik tujuan cerita bicara hati ini…apa pun saya setuju dgn watak syahran yang memang menjaga cinta dan maruahnya sebagai suami dengan berkesan.

Reply

siti May 22, 2012 at 10:54 PM

sokong sgt ngan komen2 diatas………..sy pon x fhm nape org yg bukan islam suke2 bagi salam…………

Reply

lijah May 28, 2012 at 8:08 AM

setuju dgn pdpt siti muslimah. kenapa watak razif di buat sebegitu, macam org tak ada agama aje. jauh dari cerita asal, kalau ye pun nak ditambah atau diolah biarlah bertepatan dgn masy. melayu dn islam. zahlia pun wataknya jauh bbeza dari cerita dlm novel. tak ada ke penasihat yg faham agama dn moral melayu/islam samasa menyiapkan skrip cerita ni. nampak sgt jahilnya. kalau sy jadi damya hanna kecewa sgt2 krn cerita yg baik telah dirosakkan……

Reply

sedih May 29, 2012 at 11:58 PM

worst drama ever! Script writer dan pengarah kena blajar lg ni… Main sesuka hati tukar karya org kot elok tak pe ni cam sampah citer jadinya:)

Reply

Nia May 30, 2012 at 11:39 AM

jgn panggil cerita ni adaptasi andai menambah ape y xprlu..dn menjahilkn watak asal..tiada gunanya bertudung andai agama terumbang ambing..buat y basic dlu..hlg mnisnya zahlia dlm crita ni..xscantik empunya bdan..tp dri sgi Islam pn mgikut mazhab di msia,perkahwinan kontrak/mutaah ini adalah haram…

Reply

Secret June 8, 2012 at 1:40 PM

rasanya x perlu laa mengutuk smpai sebegini rupa. kalau pun x puas hati, jangan kutuk pengarah filem ni. ckp elok2 kn bgs. dh nama pn islam, tp sifat2 yg d tunjukkan pn mcm bkn yg d ajarkan islam. tegur cara baik, bkn mcm ni. smua ada maruah, jd jaga maruah org lain mcm kita jaga maruah sndiri.

Reply

Leave a Comment