Gambar Isteri-Isteri Salih Yaacob

Gambar Adik Beradik Neelofa Yang Cun Melecun

Gambar Taman Tema Legoland Malaysia Di Nusajaya, Johor

Syarat Permohonan Rebate RM200 Telefon Pintar 3G (Smartphone)

Syarat Dan Permohonan Geran RM1,000 Untuk Usahawan Online

Gambar 3 Lamborghini Kemalangan & Terbakar Di Lebuhraya PLUS

Borang BR1M

Video Bicara Hati Episode 20 | Youtube

by Ezany-Kun in Bicara Hati,Drama Bersiri

Bicara Hati Episode 19

Bicara Hati Episode 21

Related posts:

  1. Video Drama Bicara Hati Full Episode
  2. Video Bicara Hati Episode 11 | Youtube
  3. Video Bicara Hati Episode 8 | Youtube
  4. Video Bicara Hati Episode 7 | Youtube
  5. Video Bicara Hati Episode 6 | Youtube

{ 14 comments… read them below or add one }

emma watson May 17, 2012 at 12:53 PM

aik..pelik zahlia n razif 2 kawen ke? xknn..isy..de plak dok serumah g2..apee laaaa..hmmm

Reply

faie May 17, 2012 at 10:16 PM

Zalia seperti perempuan murahan biar pun bertudung. Boleh mengaku isteri Razif meskiun dia masih isteri Shahran.. Dia lebih teruk dari perangai Linda

Reply

midori May 23, 2012 at 12:21 PM

betul2..xnikah,tp mengaku isteri n tggl sebumbung..masa ngn syahran,taleh tdo sebilik..x masuk akal zahlia ni…

Reply

ronas May 18, 2012 at 1:44 PM

ade episod 21 tak?

Reply

kak ma May 18, 2012 at 3:46 PM

ada pulak jadi gini cerita ni. zahlia patut sedar dia masih isteri orang. yang kedua dia patut dah nampa perangar razif yang sebenar lebih teruk dari suami dia. ngaku suami zahlia…kasar… kontrol dll…

Reply

Effin May 19, 2012 at 4:45 PM

….dlm novel xda pun jln cita mcm ni… pelik btul la olahan drama ni… zahliah bknnya mcm ni owgnya… razif pun boleh terima yg zahlia dah kawen ngan shahran…

Reply

kantan May 20, 2012 at 2:52 AM

pelik jalan cite ni..mana boleh watak zahlia wanita bertudung berperangai mcm ni..dok serumah ngn lelaki lain walaupn dh kenal lama..boleh lak ikut je ckp razif yg tak betul tu tanpa fikir dulu…dlm buku xlak mcm ni..

Reply

waniey May 20, 2012 at 7:17 PM

haih…..xthu la..apa kesudahan citer ni…hrp2 la pnyudahnya bestzz…mcm novel jgak..:)

Reply

waniey May 20, 2012 at 11:56 PM

maaf la nk komen lg…tlpa td..klu x slh sya lh kn..nie tekaan jew la xtaw btl kew x??t slsai jew kes pkwnan kntrak ni…zahlia akn blk smula dkt syahran.. n d’org akn gdh smula,sbb zahlia dpt thu syahran ad wat phntgn sblm kawen dgn zahlia..ingt x psl 500 000 tu..???tp x taw la zahlia lari dr rumah ke x kli nie…heh3,papaun kta tnggu jew ksdhnya…sya lyan jew,stiap org ad pndgn msg2..cma positif dgn negatif jew..dh nma pown adaptasi..bkn nya dye kta tru sjibik dlm nvel..huhuu

Reply

faie May 23, 2012 at 1:09 AM

tapi watak zaliah menjatuhkan martabat wanita. tgk aje masa dia ke club tunggu Shahran. Perempuan muslimah x akan msk ke tmpt seperti itu

Reply

aishah May 26, 2012 at 1:36 PM

btl2..citer dah makin mengarut jauh sgt dh..dlm novel zahlia lari p umh mak dia yg sbnar….dah makin menyampah tgk cter olehan yg mengarut mcm ni..hukum agama ke mn2 nth..mcm org bodoh lak rs ikut cter ni..novel lgi best!!!!

Reply

lijah May 28, 2012 at 6:18 AM

kalau ye pun nk olah cerita lain sikit dr novel, jgnlah mngarut sgt, mcm x ada pegangan agama aje, buatlah skrip dn olahan yg baik, jgn jtuhkan maruah wanita, tggl dgn bukan muhrim, ngaku suami isteri lg. biarlah buat cerita yg mberi teladan, mcm mpbodohkan org sj. lari jauh sgt dari novel asal…..

Reply

farhana May 28, 2012 at 3:31 PM

apsal la zahlia tu da cam bodoh sngt, nme jer brtdung tp cam x tau jer halal dan haram. dok srumah ngan laki la. x pham btul ngan watak zahlia yg macam trlampau bodoh tu.

Reply

Izzah June 8, 2012 at 8:42 PM

Razif tu psiko… sekiranya Zahlia tidak ikut cakap Razif kena ler pukul… sebenarnya Zahlia tu nak melawat Razif yang sakit dan anggap Razif sebagai sahabat di masa kecil… Razif tak boleh terima hakikat yang Zahlia tu dah nikah.

Itu sebabnya Zahlia terpaksa mengaku dia sebagai isteri Razif… dan Zahlia mmg nak lari dari Razif tapi tak tahu mcm mana…

Zahlia bukannya bodoh tau!!! dia tahu mana haram dan mana halal… mmg pun duduk serumah… tapi dia tak buat apa yang Allah larang…. masih lagi jaga maruah dia seorang isteri… masih lagi pakai tudung… walaupun hakikatnya dia takut dengan Razif…

Sekiranya anda bawa watak Zahlia tu… anda akan faham apa perasaan Zahlia…
Ok… itu pendapat saya…

Reply

Leave a Comment