Gambar Isteri-Isteri Salih Yaacob

Gambar Adik Beradik Neelofa Yang Cun Melecun

Gambar Taman Tema Legoland Malaysia Di Nusajaya, Johor

Syarat Permohonan Rebate RM200 Telefon Pintar 3G (Smartphone)

Syarat Dan Permohonan Geran RM1,000 Untuk Usahawan Online

Gambar 3 Lamborghini Kemalangan & Terbakar Di Lebuhraya PLUS

Borang BR1M

Video Bicara Hati Episode 25 | Youtube

by Ezany-Kun in Bicara Hati,Drama Bersiri

Bicara Hati Episode 24

Bicara Hati Episode 26 (Akhir)

Related posts:

  1. Video Drama Bicara Hati Full Episode
  2. Video Bicara Hati Episode 11 | Youtube
  3. Video Bicara Hati Episode 8 | Youtube
  4. Video Bicara Hati Episode 7 | Youtube
  5. Video Bicara Hati Episode 6 | Youtube

{ 3 comments… read them below or add one }

waniey June 21, 2012 at 10:29 AM

cofirm kew…minggu depan episod akhir..mcm bnyk jew lg citer yg x terciter..hehee…
pastu plak skrip berterabur…jln citer ntah pa2..
kta aritu syahran dh bercerai dgn linda..
tup2 linda ckap plak syharan sja nk lengah2kn perkahwinan sbb nk dpt pstjuan dr zahlia..
yg mn 1 btul nie…
aikk….per citer
papapun…thanx upload..lyan jew citer nie..sbb dh t’ikut..huhuu:)

Reply

lijah June 23, 2012 at 6:57 AM

setuju dengan waniey. kalau nak buat cerita adaptasi dari novel jgnlah sampai 50% diubahsuai. kalau macam tu baik buat cerita sendiri. skripnya pun tah apa-apa. perkataan bercerai tu hanya diguna utk org dah kahwin, tp syahran dgn linda belum kahwin. patutnya gunalah perkataan ‘tinggalkan’. cerita yg teruk…….. novel lagi best. kalau suria di cordoba boleh dpt 5 bintang tapi cerita ni 1 bintang saja……

Reply

sambadi June 25, 2012 at 12:01 AM

tula pasal..aku plak dok ulang part syahran ckp cerai tu…sbb xpaham,bile mase plak syahran dh kawin ngn linda tuh…adoiyaiiiiiii.hahaha

Reply

Leave a Comment