Gambar Isteri-Isteri Salih Yaacob

Gambar Adik Beradik Neelofa Yang Cun Melecun

Gambar Taman Tema Legoland Malaysia Di Nusajaya, Johor

Syarat Permohonan Rebate RM200 Telefon Pintar 3G (Smartphone)

Syarat Dan Permohonan Geran RM1,000 Untuk Usahawan Online

Gambar 3 Lamborghini Kemalangan & Terbakar Di Lebuhraya PLUS

Borang BR1M

Video Promo Sehangat Asmara Episode 31 – 33

by Ezany-Kun in Drama Bersiri,Sehangat Asmara

Adakah Kay akan mengetahui apa yang akan berlaku 8 tahun yang dulu?

Related posts:

  1. Video Promo Sehangat Asmara Episode 25 – 27
  2. Video Promo Sehangat Asmara Episode 16 – 18
  3. Video Promo Sehangat Asmara Episode 22 – 24
  4. Video Sehangat Asmara Episode 19
  5. Video Promo Sehangat Asmara Episode 10 – 12

{ 8 comments… read them below or add one }

Ayu Arlisa March 31, 2013 at 7:32 PM

Xsabar nak tengok 3 episode terakhir. Will miss nal & kay after this :( (
Harap2 ada drama yang sehebat SA lepas nie….

Reply

alyana March 31, 2013 at 8:52 PM

memang best lakonan adi n rita…harap lepas nie ada drama yg lebih terangkat..thanx to penulis skrip juga..

Reply

ila March 31, 2013 at 11:34 PM

i peminat rita..lakonan npk bersahaja. dulu rita pnh blakon dlm drama rafleaia bergndgn dgn plakon popular dulu…tk ingt nme..luv u rita.

Reply

Sha April 2, 2013 at 10:31 AM

Yes..start minat rita sjk tngok crte rafflesia tu laa… Plakon llaki ezany klu xslp..

Reply

babykiko April 1, 2013 at 8:26 PM

X sabar rasanya nak kesudahan cerita ni. Memang betul lakonan rita & adi amat berkesan sungguh. Dulj rita pernah bergandingan dengan AA dalam rahsia hati. Romantic sungguh. Kalaulah adam & hawa ditemukan kembali RR & AA pasti lagi meletop.

Reply

pyar April 2, 2013 at 6:09 AM

ye..betul smpai skrg sya x tgk adam dan hawa sdgkan sya minat skali AA dgn RR..ttapi apakan daya pasangannya bukan RR.minat lakonn mereka rahsia hati & cinta gila…lg romantik..x ada segan2 pun..

Reply

Along April 2, 2013 at 11:42 AM

babykiko dan pyar, betul …….saya setuju……

Reply

Edda April 2, 2013 at 10:17 PM

I sgt suka drama nie!mmg tertunggu2 ezany upload sbb kat UK xde astro…can’t wait the final episode…

Reply

Leave a Comment